onsdag 20 juni 2012

Varför försvann "Sverige Mot svenskfientlighet"? 3.

Umeå utsåg grundaren av vänsternästet Expo till hedersmedborgare

Stieg Larsson, död sedan 2004, var mer eller mindre grundaren av det vänsterextrema Expo, som bedriver en olaglig personkartläggning av alla politiska motståndare, inte minst via sina intima band med AFA-aktiva. (Läs mer på Expo exponerat.)
Idag har Umeå kommun officiellt utsett honom postumt till hedersmedborgare eftersom Larsson växte upp i staden. Det har kommunfullmäktige bestämt. Marie Louise Rönnmark, S, ordförande i kommunfullmäktige, säger:
– Stieg Larsson brann för sina värderingar som han stod för, och värderingarna går i total harmoni med vad Umeå står för.

Så då undrar man om Umeå står för könsstympning, åsiktsregistrering, förföljelse av oliktänkare osv osv? Då jag själv bott i Umeå för många år sedan, så skrämmer detta mig nå så fatalt att det får gå till på detta sätt.
Eller som en kommuninvånare nu har författat till anställda på kommunen i ett öppet brev:
Öppet brev till Umeå kommun!
Hej! Skriver till er angående ert postuma utnämnande av Stieg Larsson som hedersmedborgare.
Jag känner mig förbisedd här eftersom jag inte fått något liknande. Detta trots att jag delar samma uppfattningar som er kommun.
Jag har länge propagerat för mångkulturens många fördelar. Ta bara en sån fin sedvänja som att kirurgiskt avlägsna en fullt naturlig kroppsdel på ett barn utan egen talan. Jag tycker att det piggar upp den annars så stela landstingssjukvården. Ett tillfälle till fest helt enkelt! Jag vet att jag har antibiotika tillverkarnas stöd i denna fråga.
Det finns massor med främmande sedvänjor som vi gråa svenskar skulle kunna berikas mycket mer av. Burmesisk halsförlängning, klanmentalitet, blodshämd, hederskultur,att värdera status utifrån antal kor, brudpeng, änkebränning, huvudjakt och albino kannibalism. You name it, och jag är för det!
I min gränslösa tolerans för allt främmande så har jag helt och hållet utplånat min svenska identitet. Ja..inte helt förståss. Jag sysslar lite med trolltrummande och jojk för att visa min solidaritet med vår ursprungsbefolkning. Men i övrigt. Jag äter t.e.x. endast djur som jag kan försäkra mig om att de har pinats ihjäl under en lång och utdragen dödskamp. Jag har byggt höga murar runt mitt hus så att ingen utomstående kan se min fru som går därinne. Mina barn har jag lovat bort till min brors barn, Jag har avskaffat värderande av bevis som underlag i mina beslutsprocesser och jag är just i dagarna i färd med att införskaffa min andra fru..Kort sagt; jag försöker vara modern och leva efter kommunens uppfattningar.
Men har jag ens nominerats till ett dylikt hedersmedborgarskap?..Icke!
En besviken kommuninvånare!

Ta och leta upp adresser på den här sidan och kopiera texten ovanför och visa ditt missnöje till Umeå!

Migrationsverket har fått en påminnelse!

Den 3/5 skickade jag ett mail till migrationsverket rörande kapade identiteter på ogifta svenskor. Det har nu gått 11 dagar sen de fick mitt mail, och svaret har nu uteblivet. Pushade på, och skrev att jag även kommer släppa den här nyheten inom kort till etablerad media! Vi får se om Migrationsverket kommer besvara mig, eller om de lyser med sin frånvaro som alla andra man kontaktar runt denna rasism mot etniska svenskar och svenskor.
7-klövern Djurporr Expo Förövare Hyckleri Info Inte rasist men Kapad identitet Kortedala Kungsbacka LO Migrationsverket Offer SD Svenskfientlighet Vänsterextremister

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar